Все для шкільних свят

Сценарії, Пісні, Вірші та багато іншого, що знадобиться при організації свят у навчальних закладах

Сценарій «Посвята в старшокласники» (9 клас)

Сценарій «Посвята в старшокласники»

Вед.1: Розійдись народ по обидва боки
Школярі йдуть на посвяту.
Просимо до зали увійти білокам’янної
Світло знань – дев’ятикласників!

Вед.2: Прошу гості дорогі, будь ласка!
Веселощів вам та радості
Давно ми вас хдемо- чекаємо,
Свято без вас не починаємо
У нас для кожного знайдеться
І містечко і слівце.

Загрузка...

Вед.1: Чи зручно вам, гості дорогі?
Чи всім видно? Чи всім чути?
Чи всім місця вистачило?

Вед.2: Представляємо вам світло учительське.
Знай Святійшого, знай наймудрійшого
класного керівника дев’ятикласників
Сумирних голубчиків, класних лідерів!
Ведмедя Миколу Петровича

Вед.1: Дорогі вчителі! Ми, 11-ти класники вже пройшли труднощі, відповідальний етап 9-го – 10-го класу. І тому хочемо дати кілька порад нашим дорогим і улюбленим вчителям.
Порада 1. Не наполягайте на відповіді, якщо учень не розчув вашого запитання. Постарайтеся непомітно перевести розмову на іншу тему.
Порада 2. Якщо учень відповів невірно, це не означає, що він не знає уроку, навпаки, він просто хотів перевірити вас!
Порада 3. Не треба задавати учневі питання, чому він бачить цю схему або таблицю в перший раз.

Вед.1: Думаємо, що тепер у 9-ти класників з вчителями нашої школи буде хороший контакт.

Вед.2: Дорогі дев’ятикласники! Для того, щоб стати гідним поповненням старшокласників нашої школи, вам треба подолати кілька перешкод.

Вед.1: Для початку представимо наше вельмишановне журі.
1. –
2. –
3. –
Вед.2: Перше наше перешкода – візитна картка.
Місце на сцені надається 9 класу.

Вед.1: Просимо вельмишановне журі оголосити оцінки першого конкурсу.

Журі:

Вед.2: Перешкода № 2. Ви, доживши до 9 – го класу, добре розумієте, що всіх вчителів треба знати в обличчя. Пропонуємо кожній команді по словесним портретом одного з педагогів визначити про кого йде мова.
Отже починаємо:.
1. Скромна, висока, красива жінка (4)
2. Сувора, принципова на уроках, лютий ворог шпаргалок (3)
3. Любить спорт і КВН (2)
4. Поважає кач. Завдання і диктанти (1)
5 Розумна, весела, дуже ерудована жінка.
6. Любить детективи, спорт, туризм.
7.Складає вірші вірші.
8. Носить окуляри

Вед.2: наступний наш конкурс «Театральний» (картки з завданнями)
Конкурсантам видаються картки з завданням, яке вони виконують без підготовки. Треба пройтися як:
1 – жінка з важкими сумками;
2 – горила по клітці;
1 – горобець по даху;
2 – лелека по болоту;
1 – курка по двору;
2 – дівчина у вузькій спідниці на високих підборах;
1 – часовий, охороняє продовольчий склад;
2 – немовля, тільки навчився ходити;
1 – хлопець перед незнайомою дівчиною;
2 – Алла Пугачова під час виконання пісні.

Вед.2: Ось ми і наблизилися до останнього нашому конкурсу:
Конкурс має назву «Весела нісенітниця»
(Набори смужок паперу з текстом)
У ведучого два набори смужок паперу. У лівій руці – питання, в правій – відповіді. Ведучий обходить столики, що грають по черзі «наосліп» витягують то питання, (читають вголос) то відповідь. Виходить весела нісенітниця.
питання:
– Ви читаєте чужі листи?
– Ви спите спокійно?
– Ви слухаєте чужі розмови?
– Б’єте ви зі злості посуд?
– Чи можете ви підкласти свиню приятелеві?
– Пишете ви анонімно?
– Ви поширюєте плітки?
– Чи маєте ви звичку обіцяти більше ваших можливостей?
– Хотіли б ви одружитися з розрахунку?
– Чи буваєте ви у своїх діях нав’язливі і грубі?
відповіді:
– Це моє улюблене заняття;
– Зрідка, заради жарту;
– Тільки в літні ночі;
– Коли гаманець порожній;
– Тільки без свідків;
– Тільки в тому випадку, якщо це не пов’язано з матеріальними витратами;
– Особливо в чужому будинку;
– Це моя давня мрія;
– Ні, я дуже сором’язлива людина;
– Я ніколи не відмовляюся від такої можливості.

Вед.1: відпочинемо від конкурсів, давайте пограємо всім залом.

Вам, хлопці, треба просто повторювати за мною.
Отже, покричить з вами таку кричалку:
– Вийду на поле
– Бачу корову
– У шапці вушанці
– З рогом величезним
– Здрастуй корова
– Do you speak English?
– Чьо обзиваєш?
Молодці хлопці, сподіваюся вам сподобалася ця кричалка.

Вед.2: Отже, слово надається вельмишановного журі.

Вед.1: На цьому урочиста частина нашого вечора підійшла до кінця. Ще раз вітаємо наших 9-ти класників.
Далі чекаємо вас на дискотеці.

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.